В цілому 90 відсотків росіян дивляться новинні передачі, з них більша частина дізнається новини з ефірів трьох телевізійних каналів: «Первого канала» (72 відсотки), «Росії-1» (46 відсотків) і «НТВ» (40 відсотків).
Про це свідчить опитування російського "Левада-центру», пише Радіо Свобода.
«Найбільш неактивними одержувачами теленовин є респонденти у віці від 18 до 24, серед яких кожен четвертий не дивиться новинні передачі. У жителів Москви джерела отримання новин різноманітніші - вони частіше звертаються до «Москва 24», «ТВЦ», «РБК» і так далі», - відзначають статистики.
Як відзначають в Центрі, інтернет-користування істотно не диференціює «рейтинг» новинних джерел, який як для користувачів, так і для тих, хто інтернетом не користується, практично ідентичний.