Фонд
державного майна знову виставив на приватизацію єдиний майновий
комплекс держпідприємства "Білгород-Дністровський морський торговельний
порт".
Аукціон з приватизації порту призначено на 21 березня,
стартова ціна активу становить 183,95 млн грн, свідчать дані у системі
"Prozorri.Продажі", пише Придунав'я-онлайн.
Підприємство
спеціалізується на перевантажені лісних вантажів, мінеральних добрив,
залізорудних окатків, металопродукції та зернових вантажів. До складу
лоту входить 9 суден портового флоту, 47 одиниць автомобільного та 4
одиниці залізничного транспорту.
На балансі держпідприємства,
розташованого на території площею 64,4 га, також обліковується 18
портальних кранів та спеціальна техніка: 41 автонавантажувач, 4
екскаватори, 3 бульдозери, кран напневмоходу, компресор.
Попередні спроби продати Білгород-Дністровський порт були невдалими
Нагадаємо,
перший аукціон із продажу Білгород-Дністровського морського порту,
призначений на 3 березня 2023 року, зі стартовою ціною 187,57 млн грн
визнали таким, що не відбувся. Пізніше, стартову ціну порту знизили
вдвічі – до 92,46 млн грн.
13 березня того ж року ФДМУ провів
повторний приватизаційний онлайн-аукціон з продажу
Білгород-Дністровського порту, переможцем якого із пропозицією 264,12
млн грн стало ТОВ "Укрдонінвест" бізнесмена Віталія Кропачова, однак він
відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору
купівлі-продажу.
Заплановані на 14 червня та 7 серпня 2023 року аукціони із продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.
ДП "Білгород-Дністровський морський торговельний порт" спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.
З 1 квітня 2022 року Білгород-Дністровський морський порт використовується як логістичний центр для портів на Дунаї. Порт приймає вантажі на автомобілях і відправляє їх у вагонах. З травня того ж року підприємство розпочало відвантаження зернових, перевалку залізорудних котунів та перевантаження металопродукції.