Міністр інфраструктури Владислав Криклій оточив себе низкою одіозних і скандальних осіб, яких призначає на посади офіційних і "тіньових" радників", а також у наглядові ради важливих державних підприємств. Про це повідомляють "Коментарі".
Зокрема, за даними видання, одним з головних радників Криклія віднедавно став колишній глава "Укравтодору" Андрій Батіщев. За словами народного депутата Олександра Дубинського, коли Батищев керував корпорацією (2015-2016 роки, при міністрі Андрії Пивоварскому), там була "налагоджена система відкатів" з підрядників з будівництва доріг.
За даними внутрішніх зведень правоохоронців, будучи керівником "Укравтодору", Батищев підтримував неофіційні ділові і дружні контакти з кланом "тендерних тролів" Амирханянів, а також організованої злочинної групи, якою керує громадянин Російської Федерації Вагинак Аветисян, початковий засновник скандально відомої одеської компанії "Дорлидер".
Видання нагадало, що нещодавно стало відомо про "тіньовий офіс" Криклія на чолі з юристом Павлом Шевченком, з яким Криклій працював у Головному сервісному центрі Міністерства внутрішніх справ (МВС) України. Удвох вони фігурують у кримінальній справі незаконної сертифікації автомобілів Volkswagen Golf, привезених з Мексики вже після того, як німці відкликали цю партію через "дизельгейт". Документи були підроблені на 2700 автомобілів, організаторам загрожує кілька років в'язниці.
Зокрема, за даними видання, одним з головних радників Криклія віднедавно став колишній глава "Укравтодору" Андрій Батіщев. За словами народного депутата Олександра Дубинського, коли Батищев керував корпорацією (2015-2016 роки, при міністрі Андрії Пивоварскому), там була "налагоджена система відкатів" з підрядників з будівництва доріг.
За даними внутрішніх зведень правоохоронців, будучи керівником "Укравтодору", Батищев підтримував неофіційні ділові і дружні контакти з кланом "тендерних тролів" Амирханянів, а також організованої злочинної групи, якою керує громадянин Російської Федерації Вагинак Аветисян, початковий засновник скандально відомої одеської компанії "Дорлидер".
Видання нагадало, що нещодавно стало відомо про "тіньовий офіс" Криклія на чолі з юристом Павлом Шевченком, з яким Криклій працював у Головному сервісному центрі Міністерства внутрішніх справ (МВС) України. Удвох вони фігурують у кримінальній справі незаконної сертифікації автомобілів Volkswagen Golf, привезених з Мексики вже після того, як німці відкликали цю партію через "дизельгейт". Документи були підроблені на 2700 автомобілів, організаторам загрожує кілька років в'язниці.